.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جام شهید شیرودی تنکابن در تقویم فدراسیون جهانی کشتی

رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: با پیگیریهای هیئت کشتی استان و حمایت مسئولان، جام شهید شیرودی تنکابن را در تقویم سالانه فدراسیون جهانی کشتی قرار خواهیم داد.

به گزارش مهر در ساری، اصغر ثمربخش شامگاه جمعه در حاشیه اختتامیه نخستین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام شهید شیرودی در جمع خبرنگاران در تنکابن افزود: خوشبختانه نخستین دوره این رقابتها با حضور کشتی گیران مطرح کشور و دو تیم خارجی در سطح بسیار بالایی برگزار شد و از این رو قصد داریم برگزاری این جام را به صورت بین المللی در تقویم سالانه فیلا پیشنهاد و ارائه کنیم.
پیش از این با موافقت فدراسیون جهانی کشتی مسابقات بین المللی کشتی جام عبدالله موحد و امامعلی حبیبی از اسطوره های کشتی مازندران درتقویم این فدراسیون جهانی قرار گرفت.

وی بیان داشت: نخستین دوره بین‌المللی کشتی جام عبدالله موحد و امامعلی حبیبی مرداد امسال به میزبانی قائمشهر برگزار می شود.

رئیس هیئت کشتی مازندران تصریح کرد: کشتی گیران مازندرانی هم در تیمهای استان شرکت داشتند وکشتی های زیبایی را در این جام برابر حریفان گرفتند.

ثمربخش با اشاره به برگزاری جام شهید شیروری در تنکابن اظهارداشت: برگزاری این جام در غرب مازندران نشان داد که علاقمندان کشتی در غرب استان هم کم نیستند واین از سرمایه های اصلی کشتی استان محسوب می شوند.

وی با اشاره به اینکه تلاش هیئت کشتی مازندران بر پشتوانه سازی کشتی است، اضافه کرد: برای همین منظور در مسابقات مهم کشتی گیران با انگیزه و جوانان مازندران را در مسابقات شرکت می دهیم تا برای رقابتهای اصلی آماده شوند.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.